ВЕЛИКОБРИТАНІЯ: Daikin UK об’єдналася з дизайнером інтер’єрів і телеведучим Лоуренсом Ллевелін-Боуен для кампанії з підвищення обізнаності споживачів про теплові насоси.
Кампанія під назвою «Основні речі для сучасного дому» триватиме до кінця року та має на меті позиціонувати теплові насоси як ключовий компонент кожного будинку з низьким вмістом вуглецю.
Кампанія підтримується дослідженнями Daikin, які опитали 2000 домовласників і орендарів щодо їхніх очікувань щодо сучасного будинку. Згідно з дослідженням, 81% респондентів вважають, що такі функції, як тепловий насос, зарядний пункт для електромобілів і сонячні панелі, тепер є обов’язковими для сучасного будинку, а 90% погоджуються, що вони є ключовим фактором для покупців житла.
У той час як 94% вважають, що кожен зобов’язаний захистити навколишнє середовище для майбутніх поколінь, 81% хотіли б, щоб їхній нинішній дім був більш екологічним, 71% не знають, як покращити свій вплив на навколишнє середовище.
І хоча 91% вважають, що уряд повинен зробити більше, щоб припинити використання викопного палива в будинках Великобританії, теплові насоси набрали відносно низькі 18% серед екологічно свідомого покоління. Такі речі, як сонячні батареї (44%), потрійні склопакети (43%), першокласна ізоляція (36%), «розумне» освітлення (36%) та станції зарядки електромобілів (28%) вважалися бажанішими, якщо гроші не мали жодного значення.
«Дослідження чітко показує, що домовласники та орендарі стають більш обізнаними щодо навколишнього середовища», — прокоментував Ієн Беван, директор нового житлового бізнесу Daikin UK. «Однак уряд має співпрацювати з промисловістю, щоб розповісти людям про переваги теплових насосів і розвіяти численні міфи про них. Індустрія теплових насосів не має ресурсів, щоб зробити це самостійно».
https://www.coolingpost.com/uk-news/celebrity-designer-to-raise-heat-pump-awareness/