Відповідно до нової доповіді більшість виробників кондиціонерів та холодильної техніки не ставлять перед собою чітких кліматичних цілей та планів, достатніх для того, щоб долучитись до міжнародної кампанії Race To Zero (Прагнення до нуля).

В новому документі під назвою Cooling Suppliers: Who’s Winning the Race to Zero? (Постачальники холодильної техніки: Хто перемагає у гонці до нуля?) проводиться оцінка 54 провідних компаній на підставі їх річних звітів про сталий розвиток и інших матеріалів. З 54 компаній тільки п’ять приєднались до кампанії Race to Zero. Більшість з них далекі від того, щоб поставити перед собою кліматичні цілі та плани, достатні для того, щоб долучитись до міжнародної кампанії Race to Zero.

Складена та опублікована британським Вуглецевим Фондом (Carbon Trust) та K-CEP (Кігалійська програма з забезпечення ефективності охолодження) за підтримки програми Cool Coalition та кампанії Race to Zero, доповідь пропонує огляд зобов’язань з боротьби зі зміною клімату у холодильній промисловості. Вона включає аналіз готовності приєднатись до кампанії Race to Zero та відповідності нещодавно опублікованому плану Cooling Climate Action Pathway to Net Zero.

Кампанія Race To Zero – це міжнародна кампанія, яка об’єднує компанії, міста, регіони, інвесторів зі 120 країн у найбільший альянс, що має намір досягти нульового рівня викидів СО2 до 2050 року. Її метою є створення динаміки навколо переходу до низьковуглецевої економіки напередодні конференції ООН з питань зміни клімату COP26.

П’ять компаній, які вже приєднались до кампанії Race To Zero: Schneider Electric, Electrolux, Danfoss, Johnson Controls та Orbia. Компанія Daikin вказана як така, що готова долучитись до кампанії.

Укладачі доповіді стверджують, що ще вісім постачальників наближається до готовності приєднатись до кампанії, оскільки вони зробили значні кроки на цьому шляху, чітко сформулювавши свої цілі або показавши серйозні дії та плани.

У доповіді також відмічена роз’єднаність серед компаній, які активно просувають декарбонізацію сектору, розробляючи “природні” холодоагенти. “Більшість цих виробників не взяли на себе жодних зобов’язань та не показали наміру приєднатись до кампанії, незважаючи на їх екологічно сприятливу активність”, –йдеться у доповіді.