ВЕЛИКОБРИТАНІЯ: Проект з вивчення використання теплових насосів для запобігання вибоїнам на дорогах Великобританії отримав стипендію на дослідження у розмірі 800 000 фунтів стерлінгів від Королівської інженерної академії.
Дослідники з Університету Суррея кажуть, що їх нове термоактивне рішення для доріг може допомогти запобігти вибоїнам, спричиненим зимовими морозами та відлигами.
Доктор Бенні Као з Суррея, керівник проекту, працюватиме з National Highways, щоб перевірити використання геотермальної енергії для підтримки контрольованої температури тротуарів. Вони встановлять геотермальні теплові насоси, щоб охолоджувати дороги влітку та обігрівати їх взимку.
Результати можуть покращити технічне обслуговування та модернізацію основних доріг у Великій Британії, незважаючи на те, що зміна клімату ускладнює їхнє використання.
«Зараз типова автомагістраль або дорога A має термін служби 20 років, але цей термін життя, ймовірно, скоротиться, коли посиляться екстремальні погодні умови», — пояснив д-р Цао, викладач Школи сталого розвитку, цивільної та екологічної інженерії при університеті. «Однак, регулюючи температуру тротуарів, вони повинні прослужити значно довше, крім підвищення безпеки та зменшення пошкоджень транспортних засобів, подумайте про зменшення дорогих і незручних дорожніх робіт».
Сучасні дорожні технології створюють близько 700 000 тонн викидів вуглекислого газу щорічно, і очікується, що вартість ремонту ямкових доріг у Великобританії становитиме 12 мільярдів фунтів стерлінгів протягом наступного десятиліття.
Дослідники наполягають на тому, що термоактивні дороги можуть бути недорогою альтернативою з низьким вмістом вуглецю, щоб зменшити пошкодження доріг.
З 2018 року вибоїни на головних дорогах Англії спричинили 5000 травм. Минулого року Англія витратила 1,2 мільярда фунтів стерлінгів на утримання та ремонт доріг, процес із високим викидом вуглецю.
Під час своєї п’ятирічної наукової стипендії д-р Цао створить лабораторну модель ділянки дороги з тепловим насосом у Передовій геотехнічній лабораторії Університету Суррея для оцінки теплових характеристик і стабільності доріг в умовах контрольованого клімату та транспортного навантаження.
Повномасштабні польові випробування будуть проведені на дорогах Великобританії, а оцінка повного життєвого циклу дозволить оцінити екологічні та фінансові витрати на термоактивні дороги.
Він також працюватиме з Челтнемською компанією з розробки передових матеріалів Versarien, щоб розробити нову мікрокапсулу, посилену графеном, яка буде проникати в підповерхневий ґрунт під час ремонту доріг для покращення теплопровідності та зберігання.
https://www.coolingpost.com/features/heat-pumps-could-be-used-to-prevent-potholes/