БЕЛЬГІЯ: Daikin Industries відсвяткувала своє 100-річчя з найкращими світовими продажами за всю історію, але «складний» ринок теплових насосів спричинив падіння продажів у Європі.

За останніми даними японської материнської компанії Daikin Industries обсяг продажів за рік до 31 березня склав 4395,3 млрд ієн (28 млрд євро), що на 10% більше, ніж у попередньому році. Однак оборот її європейської дочірньої компанії Daikin Europe NV впав приблизно на 6% до 4,9 млрд євро через падіння продажів побутових теплових насосів.

Daikin повідомляє про скорочення кількості всіх типів теплових насосів у Європі. Незважаючи на те, що рік розпочався багатообіцяюче, Daikin спостерігав різке зниження ринкового попиту на побутові теплові насоси в останньому кварталі (січень-березень 2024 року). Звинувачують високу інфляцію, зростання процентних ставок і зниження цін на газ протягом 2023 року.

Позитивним моментом є те, що Daikin Europe спостерігав зростання на комерційних і промислових ринках, а також на ринку послуг і рішень під ключ. Продажі в регіонах, що розвиваються, у Туреччині, на Близькому Сході та в Африці також зросли.

У той час як попит на великі комерційні DX-проекти в готельному та офісному секторах стагнував у кількох європейських регіонах, Daikin вдалося перевершити результати минулого року завдяки своїй продуктивності у великих комерційних діапазонах VRV і легких комерційних продуктах у таких додатках, як невеликі центри обробки даних і складські приміщення.

Daikin Europe досяг успіху у великому комерційному та промисловому сегменті водоохолоджувальних систем, задовольняючи зростаючий попит на водяні системи опалення та охолодження, керуючись цілями ЄС щодо вуглецевої нейтральності.

Незважаючи на те, що житловий ринок будинків для однієї родини перебував під тиском, Daikin показує, що продажі проектів колективного житла збільшилися. На Близькому Сході бізнес успішно забезпечив кілька великих проектів.

Зазначається, що продажі в секторі холодильного обладнання виграють від інвестицій у ринок роздрібної торгівлі продуктами харчування, тоді як відновлення туризму в Південній Європі збільшило попит на холодильні установки в секторі ресторанів і готелів. Сегмент промислового холодильного обладнання Daikin виріс найбільше на Близькому Сході та в Африці.

https://www.coolingpost.com/world-news/fall-in-heat-pump-demand-hits-daikin-europe-sales/