В рамках своєї програми L∞P від Daikin, спрямованої на створення кругової економіки холодоагентів, компанія Daikin допомагає мережі магазинів Action повторно використовувати холодоагент під час проведення реконструкцій та знижувати рівень впливу на навколишнє середовище.

Міжнародний непродовольчий дисконтер Action зробив ще один крок на шляху до кругової економіки. Важливим аспектом цього є підхід компанії до заміни опалювальних систем на горючих видах палива тепловими насосами, а також збирання холодоагентів зі своїх магазинів, що проходять модернізацію, та їх повторне використання в нових магазинах.  Завдяки програмі L∞P від Daikin нові магазини Action будуть повністю підтримувати кругову економіку холодоагентів: замість утилізації старого фреону та виробництва нового вони будуть повторно використовувати те, що вже мають.

У 2020 році у партнерстві з компанією Daikin мережа Action успішно використала повторно 312.27кг холодоагентів у 15 магазинах по всій Європі. Компанії почали свою співпрацю на початку 2019 року з загальною метою: скорочення впливу на навколишнє середовище та підтримка кругової економіки. Після успіху на початковому етапі компанія Action включила цю ініціативу до своєї Стратегії Соціальної Відповідальності та має намір продовжити співпрацю з Daikin у 2021 році та зібрати холодоагент із близько 40 своїх магазинів.

Як працює програма L∞P від Daikin?

За програмою L∞P від Daikin холодоагент збирається зі старих систем та регенерується до рівня якості нового холодоагенту. Фреон більше не вважається відходами, а повторно використовується у нових системах Daikin, які пропонуються таким клієнтам, як Action.

Компанія Daikin запевняє, підтверджуючи свої слова даними зовнішнього аудиту, що кількість холодоагенту, зібраного з магазинів Action відповідає кількості холодоагенту, який використовується в нових магазинах. Таким чином компанія впевнена у якості та кількості регенерованого холодоагенту, який використовується в їхніх магазинах.

Спільна праця заради успішного майбутнього

Мережа Action показала, що продаж товарів зі заниженими цінами не виключає можливості бути екологічно та соціально відповідальними. Завдяки співпраці з Daikin нові магазини Action підтримують кругову економіку, знижують вплив на навколишнє середовище та виключають виробництво нових холодоагентів.

Програма L∞P від Daikin прекрасно вписується у Стратегію кругової економіки Європейської програми Green Deal, яка спрямована на скорочення кількості відходів та використаної сировини по всій Європі. Участь у програмі L∞P від Daikin показала, що роздрібні торгові мережі легко можуть ставати все більш екологічно сприятливими.

Міхіель Коолен (Michiel Coolen), керівник будівельних проектів в Action Group: Ми тепер бачимо результат нашої співпраці з Daikin. Зібрані 300кг холодоагентів з понад 70% наших модернізованих магазинів у 2020 році – це абсолютний успіх. Ми з радістю продовжимо нашу співпрацю та найближчими роками включимо в програму інші магазини і створимо замкнений цикл використання холодоагентів в мережі Action”.

Тошитака Цубоучі (Toshitaka Tsubouchi), віце-президент Daikin Europe: “Основні принципи програми L∞P від Daikin прості, але її внесок на користь навколишнього середовища величезний. Наша програма дозволяє уникнути виробництва 250000кг нових холодоагентів щороку. Ми раді, що така компанія як Action відкрила для себе та застосувала у своїх процесах нашу програму. Ми сподіваємось надихнути багато інших компаній на саме такий позитивний вибір, що допоможе нам зібрати величезну кількість холодоагенту в системах, що працюють”.

Дізнатись більше про програму L∞P від Daikin:

www.daikin.eu/loop-by-daikin

 

https://www.daikin.eu/en_us/press-releases/the-international-non-food-discounter-action-boosts-its-environmental-actions-with-loop-by-daikin.html