Компанія Daikin Industries, Ltd. оголошує про свій вибір у «SX (Sustainability Transformation) Brands 2025», яка спільно присуджується Міністерством економіки, торгівлі та промисловості (METI) та Токійською фондовою біржею (TSE). SX Brands позначають видатні компанії, котируються на TSE, які вибираються за підвищення їхньої здатності створювати джерело коштів для зростання стійким чином за допомогою SX для реалізації підвищення корпоративної вартості. Премія була заснована з метою представлення брендів, які залучають інвесторів, які наголошують на підвищенні корпоративної вартості в середньостроковій та довгостроковій перспективі, і це другий рік вручення цієї нагороди. Daikin увійшла до числа 13 інших компаній, обраних цього разу, що стало для компанії другим роком поспіль, яка отримала цю нагороду.
Ідеальне створення цінності у довгостроковій перспективі для Daikin – це надання нової цінності, яка робить людей та простору здоровими та комфортними, одночасно знижуючи вплив на навколишнє середовище. У своєму стратегічному плані управління Fusion 25, націленому на 2025 рік, компанія зосередилася на трьох темах стратегії зростання: «Виклик досягненню вуглецевої нейтральності», «Просування рішень для бізнесу, пов’язаного з клієнтами» та «Створення цінності за допомогою повітря». Daikin вже визначила ключові теми Групи для реалізації цих цілей та розпочала роботу з їх впровадження.
На цей раз при відборі оцінювалися наступні основні моменти:
Компанія Daikin приділяє першорядну увагу заходам боротьби зі зміною клімату, які тісно пов’язані з її бізнесом, і в доступній формі пояснює свою мету — досягти як зростання бізнесу, так і вирішення екологічних та соціальних проблем для подальшого підвищення своєї корпоративної вартості в середньостроковій та довгостроковій перспективі.
При формулюванні свого стратегічного плану управління Fusion 25 компанія Daikin розробила довгострокову стратегію з комплексним підходом, провівши ретроспективний аналіз глобальних змін та ідеального стану компанії на 10–20 років уперед, а потім встановивши ключові стратегічні теми для п’ятирічного плану управління. Ключові стратегічні теми, викладені у Fusion 25, є послідовними і досить гнучкими, щоб реагувати на зміни зовнішнього середовища.
Як відмітна ініціатива стратегії впровадження компанія бере активну участь у розробці правил у всіх регіонах світу, включаючи країни, що розвиваються, щоб гарантувати, що енергозберігаючі характеристики можуть бути оцінені належним чином, і це призвело до широкого впровадження високоефективних інверторних кондиціонерів. Як всередині, так і за межами компанії, Daikin зосереджена на створенні нової інтелектуальної власності, включаючи створення та зміцнення власного портфеля інтелектуальної власності, та розробляє систему, яка забезпечує стимули для обох сторін у спільній творчій ініціативі створення винаходів.
Компанія Daikin прагне як зростання бізнесу, так і вирішення екологічних і соціальних проблем, удосконалюючи сильні сторони, які вона розвивала протягом багатьох років, продовжуючи привносити нові цінності у світ, що зазнає значних змін.