OSAKA. Daikin витратить 800 мільярдів ієн ($5,7 млрд.) на капітальні інвестиції протягом наступних трьох років, оскільки вона прагне заробити на попиті на енергоефективне опалення в Європі та зростаючому ринку кондиціонерів в Індії.
Витрати — частина трирічного плану з 2023 по 2025 фінансовий рік — відзначають зростання на 47% порівняно з попереднім трирічним періодом. Витрати на дослідження та розробки зростуть на 53% порівняно з попереднім періодом до 390 мільярдів ієн.
Окрім подвоєння виробничих потужностей в Індії за допомогою нового заводу на півдні Індії в найближчі місяці, Daikin розгляне можливість будівництва ще одного заводу в західній частині країни. Він також розширить дослідження та розробки та зміцнить свою мережу продажів там.
«Попит на кондиціонери [в Індії] зростає більше, ніж будь-де у світі», — сказав президент і генеральний директор Масанорі Тогава. Очікується, що в Індії кількість встановлених кондиціонерів у 2030 році зросте в чотири рази порівняно з 2020 роком.
Японська компанія зосереджена на системах кондиціонування повітря з низьким впливом на навколишнє середовище. Попит на теплові насоси, які поступово замінюють печі, що працюють на викопному паливі, продовжує бути високим у Європі, оскільки країни скорочують викиди вуглецю та відходять від російської енергетики. Новий завод Daikin у Польщі допоможе збільшити виробництво.
Компанія прагне збільшити кількість енергозберігаючих кондиціонерів з інверторною технологією до 93% світових поставок у 2025 фінансовому році проти 79% у 2021 фінансовому році.
Daikin також інвестуватиме значні кошти в Північну Америку, де його продажі вперше перевищили 1 трильйон ієн у 2022 фінансовому році.
Daikin прагне підвищити рентабельність операційного прибутку в Північній Америці, яка є низькою порівняно з Китаєм та іншими регіонами, до 10% у 2025 фінансовому році, що на 4 відсоткові пункти більше, ніж у 2022 фінансовому році.
Витрати на злиття та поглинання, основну частину зростання Daikin, не були включені в трирічний план, але Тогава сказав, що, ймовірно, це буде близько 350 мільярдів ієн, залежно від переговорів. Вважається, що компанія націлена на розширення своєї мережі продажів у Північній Америці.