Компанія Daikin розробила новий холодоагент, який на думку японської компанії є більш ефективною альтернативою холодоагенту R1234yf у кондиціонерах електромобілів.

Новий фреон D1V140 розроблений для зниження енергоспоживання систем опалення та кондиціонування у електромобілях та, відповідно, підвищення дальності пробігу автомобіля.

На відміну від автомобілів на традиційних двигунах внутрішнього згоряння взимку електромобілі не можуть використовувати вторинне тепло двигуна для обігріву салону та мають споживати енергію батареї. Попередній аналіз показав, що продуктивність теплового насосу автомобіля на фреоні R1234yf падає на 40%, коли температура навколишнього середовища знижується з 0℃ до -10℃. Це є значною проблемою для автовиробників у країнах з холодним кліматом.

Новий холодоагент від Daikin є сумішшю фреону R1234yf з 23% нового гідрофторолефінового холодоагенту HFO1132(E). Про холодоагент HFO1132(E) відомо небагато, але вважається, що його показник GWP складає 3. Компанія Daikin наполягає, що цей показник менше 1.

Первинна оцінка показала, що цей холодоагент забезпечую хорошу продуктивність при використанні опалення в електромобілях в холодних регіонах та хорошу холодопродуктивність в спекотному кліматі.

Компанія Daikin працює з Товариством Автомобільних Інженерів над підтвердженням безпечності ті продуктивності нової суміші D1V140, а також минулого місяця суміш та HFO1132(E) були подані на реєстрацію до ASHRAE34. Прогнозується, що обидва холодоагенти отримають клас A2L.

Компанія Daikin зареєструвала ряд патентів на HFO1132(E), як на його виробництво, так і на використання в ряді різноманітних сумішей, включно з D1V140.

HFO1132(E) представляє собою одну з трьох можливих форм чи ізомерів хімічної речовини дифторетилену. У всіх однаковий хімічний склад, але різне розташування атомів. Інші дві форми – це HFO1132(Z) та R1132a, зареєстровані нещодавно у ASHRAE компанією Koura.